Hit me

Klockan är strax 07:00 på morgonen och jag vill sova, elr nej jag vill vara hemma och sjuk. Men nej det har jag inte tid me, det är bara 4 veckor kvar i skolan. Och innan det ska jag hinna fixa allt så jag har bra betyg=).. Jag är iaf stolt över min betyg jag lär ha godkänt i alla förutom idrotten=).. (där jag inte behöver ha det)..
Men iaf idag kan jag inte vara hemma för jag har engelska prov, imorn har jag  so prov, torsdag har jag nog inte något så det borde funka, men vi har säkert något att göra på lektionerna.. Och på fredag har jag ett till so prov.. Hur ska jag hinna plugga?.. Sen så måste jag hinna läsa ut min engelska bok och skriva bokrecesion. Men det är jag snart klar med, gud ibland vill jag skjuta alla lärare som ger mig läxor. Och nu kom jag på att jag har tyska glosor men jag har inte kollat de! Fan det är inte sant, funderar på att skolka tyska lektion, men det får jag inte för jag måste få bra betyg i tyska... Jag tar semester från  skolan nu, jag orkar inte och jag tänker inte göra någonting. Dessutom har jag kommit fram till att jag pluggar och lyckas bättre hemma än i skolan.. Men jag måste ändå gå till skolan tråkigt nog =(...
Men nu ska jag fixa mig klart och sedan sminka mig lite grann, vilket jag inte orkar.. Men men jag gör det ändå, sen ska jag gråta lite över hur mycket jag har i skolan att göra..
Dessutom hänger jag mig om det blir regn idag, för jag vill ha sooool=)
och nu kommer jag på att jag har även en tandläkar tid nu på morgonen, Ahh kan allt bara sluta!
Men nu måste jag kila

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0