Klockan 08:02

Nu sitter jag här och ska snart springa iväg till bussen för att åka till min tandläkar tid.
Det får aldrig nog att ge mig mer saker att göra=(..

Men nu är det så att jag inte vet va jag ska ta mig till, livet går upp och ner hela tiden.
Det är jobbigt, och jag har svårt att koncentrera mig på va jag måste göra.
Ist så flyger tankar iväg och gör så jag inte kan koncentrera mig.
Jag flyger iväg till en annan värld, iaf va det känns i kroppen.
Och allt runt omkring mig betyder ingenting, det liksom går inte in i mitt huvud.
Jag har svårt att koncentrera mig i skolan, och när jag försöker förstå mig på vad som händer i skolan.
så blir det ingenting ändå... Det är svårt att komma igång me livet ibland.
Och nu har hela jag gett ihop..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0