Måndag

Hej bebes igen, blogg världen har fått väntat lite. Då allt går lite upp och ner och humöret förändras en hel del hela tiden. Ibland är jag glad och snäll, andra sekunden kan jag bli skit sur. Men det är bara att bita ihop..
Klockan är kvart över åtta och jag måste springa iväg till skolan. Men jag är inte på det humöret, jag vill vara hemma sova och bara slappa. Inte gå och plugga, jag klara inte mera jag vill inte gå til skolan. Jag är glad att det bara 3 veckor kvar av den hemska skolan.. Sen är det sommarlov i 10veckor, Najjjs!!!=)..
i veckan händer det inte så jävla mycket, ska väl ta det lungt plugga lite extra så det blir bra betyg. Sen på fredag ska jag på rix fm festivalen=).. Det är blir kul förhoppningsvis.. Sen så blir det hem till mamma och senare på helgen blir det att hjälpa syster me hästarna. Hon jobbar dubbelt så jag måste hjälpa henne lite.. Men det är kul, får gossa me hästar, en kattunge och en underbar hund (som kan vara jobbig)..
Men nu är det dags för mig att sminka mig och sen trippa iväg till skolan=(..

PussPuss på er<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0