Sitter här i soffan..

Nu sitter jag i soffan igen efter ha varit ute me syster hund..  Och jag vill döda svensk tv, vi visar aldrig något bra på tv..
Sitter och lyssnar på lite musik också lite, mitt liv är som ett skämt. 

Jag vet inte varför men idag är det min depp dag, jag deppar för ingenting och sitter sjunger.. Jag har börjat rapa om igen och musik får mig att tänka på andra saker.. Jag har börjat gråta varje natt och dag. Jag vill att mitt liv ska vara över nu, men jag kommer på nu att jag är inte ensam. Det finns flera som mig, jag gick igenom saker jag i skulle behöva göra. Meen jag får väl skylla mig själv, jag vill inte leva såhär. Jag har gjort för mycket dumt i mitt liv och jag ångrar mig såå mycket.. Nu har jag börjat gå ner i depprationer igen och försöker slut lida.. Men jag har ju min kille vid min sida, jag ramla ner men tog mig upp igen.. Jag ville aldrig att det skulle bli såhär, jag vill inte att hon skulle sluta sina dagar så. Jag vill ha tillbaks henne.. Du lämnade mig ensam i denna stora världen och nu står jag har utan att veta va jag ska göra utan dig.. Du sa att allt skulle bli bra och vi skulle leva lycka tillsammans. Du orkade inte skit, men jag är inte säker om jag orkar heller.. Jag saknar dig, du fanns där för mig jämt och du ställde upp..
Livet är jobbigt utan dig gumman, du är saknad av världen och jag vill ha dig hos mig. Du fick migg att förstå och må bra.. Jag vet att jag kanske var en jobbig vän i vissa lägen, men jag försökte gumman. kom tillbaks till mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0